it's beautifull life

10:26 AM

Hej ;) Zaraz idę na trening więc co tu dużo mogę napisać na dworze coraz cieplej więc nie trzeba zakładać 5 swetrów by nie zamarznąć. Ale wiadomo to jeszcze marzec więc pogoda będzie zmienna. Dzisiaj pokażę wam outfit w którym znowu bardzo stonowane kolory dominuje tutaj czerń ale jednak chciałam dodać trochę koloru więc brałam koszulę w czerwono-niebieską w kratę z  New Look .W outficie tym możecie zobaczyć dobrze wam znane buty  z Parady które po prostu są jednymi z moich ulubionych . Mam na sobie również spodenki DIY oraz czarne futerko z h&m.:)) To ja już lecę a tymczasem zapraszam was na mojego fanpage oraz lookbook'a.










shorts-diy
shirt-new look
worker boots-parada
fur-h&m
things-no name

You Might Also Like

30 komentarze

  1. piękne nogi, piękne nogi, piękna: koszula, buty i futerko! Lubię ;)

    ReplyDelete
  2. Zakolanówki wyglądają świetnie w tym zestawie :)

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw i do tego zakolanówki, które wielbię !

    ReplyDelete
  4. ładne jesteś ale oddaj mi nogi <3
    hah, cudowny outfit, widzę ze masz wysokie czoło tak jak ja ;)
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  5. Kocham takie zestawienia, futerko robi szał :) obserwujemy? :>

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja. ;]

    Zapraszam na nowo założonego bloga którego prowadzę z przyjaciółką. Mam nadzieję że dodasz się do obserwatorów.

    la-mode-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. W czerni wygladasz naprawde swietnie : )

    ReplyDelete
  8. uwielbiam twój styl dziewczyno <3

    ReplyDelete
  9. masz śliczną cerę ; ) jakich kosmetyków używasz ?
    a outfit jak zwykle bezbłędny ; )

    ReplyDelete
  10. Świetnie dobrany zestaw.:) Szczególnie koszula, ubóstwiam!

    ReplyDelete
  11. cudnie wyglądasz . :)
    i śliczne futerko . ;)

    ReplyDelete
  12. While working on my next collection we did a pair of socks like those too :) In dogtooth print, mint colours..you name it.
    EAK

    ReplyDelete
  13. korzuszek nie w moim stylu,ale tak to wszystko bardzo ladne;)
    buziaki

    ReplyDelete
  14. podoba mi się! :)
    obserwujemy? :*

    Zapraszam do siebie, CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie :D znajdziesz u mnie wiele stylizacji! ;D
    http://boyfashionxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczna koszula.
    U mnie na blogu pojawiła się zakładka 'chatostyle' więc zapraszam do chatowania .. Mam jeszcze mała prośbę. Jak będziesz u mnie na blogu i byłabyś na tyle miłe i kliknęła w baner Iloko...?Jeżeli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania.Z góry przepraszam za SPAM.

    ReplyDelete
  16. świetny zestaw, nie pomyślałabym, że połączenie tak różnych jak chodzi o style elementów może wyglądać tak fajnie;)

    ReplyDelete
  17. wygladasz SUPER .>! Kocham zakolanowki <3 Dodałam Cię do obserwowanych, pozdrowionka:)

    ReplyDelete
  18. Świetny strój - taki wiosenny :) Bardzo ładna koszula :D i cudowne buty.

    Dodała do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    http://versacebeautyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. zdecydowanie świetnie !
    futerko super <3
    masz ciekawy styl, przegladajac tak Tw bloga ;)

    ReplyDelete
  20. like the faux fur!
    check out my blog
    and follow or leave a comment if you like it xx

    ReplyDelete
  21. heya magicffashion.blogspot.com admin discovered your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://traffic-for-your-website.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://traffic-for-your-website.com
    To your success James

    ReplyDelete

hope you like it :)