Landybridal

10:16 PM

Hejka ! Już powolutku zbliżamy się do świąt oraz sylwestra . A po tym całym zamieszaniu następuje okres kiedy kalendarz wszelkich sal zapełniają imprezy studniówkowe. Właśnie z myślą o dziewczynach, które w tym roku szukają swoich wymarzonych sukienek na bal podsuwam małą pomoc. Całkiem nie dawno na trafiłam na stronkę Landybridal , w pierwszej chwili zauroczyłam się sukienkami ślubnymi jednak gdy poszukałam dalej znalazłam również dział z sukienkami na bal. 
Poniżej pokażę wam trzy jakie najbardziej wpadły mi do oka. Dalej stawiam na długość maxi gdyż moim zdaniem ten jeden raz można poczuć się jak prawdziwa gwiazda prosto z hollywood. :)
Podobają Wam się posty w takim stylu dla bardziej zainteresowanych mogę zrobić większy przegląd przeróżnych sklepów by pomóc Wam w doborze również sylwestrowej stylizacji :)


 Hello ! We are finally approaching to the Christmas and New Year's Eve. After this time will be a very important period in the life of every teenager and of course i'm thinking about prom . Recently I discovered a great online shop Landybridal , in the first moment i saw so wonderful wedding dresses , but then I saw also many other interesting dresses which can be fit perfectly for the ball.  If you want to be the prom queen, you must check this site  

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Rzeczywiście piękna propozycja dla Pań. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. Wszystkie piekne, ale chyba nr 3 najlepsza ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. Faktycznie piękne, czarna podoba mi się najbardziej *.*

    ReplyDelete

hope you like it :)