7:54 PM

Hej.;) Dzisiaj w szkole było w miarę.;) Na szczęście miałam lekcje tylko do 13,30;D Miałam też również pierwszą kartkówkę z Religi była banalnie prosta więc stwierdziłam że mogę ją napisać.;) Jak rano wyszłam na dwór to myślałam że zamarznę jednak teraz trzeba się przyzwyczaić do takich temperatur.;) Chciałabym podziękować w tym poście za wszystkie komentarze i nowych obserwatorów. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia albo co byście chcieli tu zmienić to piszcie w komentarzach.;) Ja znam już jedną rzecz jaka mnie najbardziej wkurza .. Mianowicie są to zdjęcia dzisiaj znowu posypią się zdjęcia z rąsi.. : ( Bardzo ale to bardzo was za to przepraszam.;) Wiem że pewnie nikomu się nie chcę tego wszystkiego czytać dlatego wstawiam już zdjęcia.;)





skirt/dress - Zara (spain) , tshirt-Diy , bracalet -Spain

You Might Also Like

15 komentarze

  1. zdjęcia z rąsi to najszybszy sposób na pokazanie siebie.. jeśli ci przeszkadzają ustaw samowyzwalacz :D

    ReplyDelete
  2. jakość zdjęć troche odstrasza :D

    ReplyDelete
  3. Polecam samowyzwalacz :D Albo poproś rodzićów :D A zestaw ładny :)

    ReplyDelete
  4. Spódniczko- sukienka mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  5. trzeba się zaopatrzeć w dobry aparat żeby mieć dobre zdjecia, to bardziej zachęci .

    ReplyDelete
  6. so cute darling! The cookies like..

    come and check out the cookies blog <3

    http://samecookiesdifferent.blogspot.com/2011/09/giveaway-vigonace-tee.html

    it´s your possibility to win such a adorable tee... =) / follow if you love to

    x the cookies

    ReplyDelete
  7. Jak tak bardzo nie lubisz foci z rąsi to ustaw na samowyzwalacz. Mi rąsiowe focie nie przeszkadzają. Dziękuję bardzo. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  8. świetną masz koszulkę :D

    czysiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this photos!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  10. adorable, this shirt perfectly suites your characters.

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete

hope you like it :)