sorry

9:48 PM

Hej;) Przepraszam Was bardzo że w tym tygodniu notki pojawiały się bez outfitów.. Ale w szkole miałam sprawdziany z przedmiotów których nie lubię.. jeszcze te po za lekcyjne zajęcia .. Teraz obiecuję poprawę. Niestety nadal nie mam pomysłu na żaden konkurs może podsuniecie mi jakieś propozycję? :) Dzisiaj kilka zdjęć fryzury którą ubóstwiam nad życie bo jest prosta , lecz nigdy nie wychodzi mi taka jakbym chciała.;(
184917_1728158276374_1010965003_31951236_3328432_n_large_large 
35353453_large 
Tumblr_lrslp53n0i1qgmy7po1_500_large 

Tumblr_lermk9fl1y1qeiad4o1_500_large
Tumblr_lfcr2hb3fa1qckoqio1_500_large

You Might Also Like

12 komentarze

  1. lovely pictures!!! soo love the first one, too emotional and full of love... your gorgeous girl!!! kissess!!!!


    http://voguelyvan.blogspot.com

    ENTER MY INTERNATIONAL GIVEAWAY! WIN A SATCHEL AND FABULOUS ACCESSORIES! HERE’S THE LINK–> http://voguelyvan.blogspot.com/2011/09/september-october-international.html

    ReplyDelete
  2. podaj maila musimy ogadać sprawę nagłówka ;)

    ReplyDelete
  3. cute!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    ReplyDelete
  4. Oj niestety nie tylko nóżki, ale cóż, matka natura nie chce obdarzyć mnie paroma kilogramami więcej :)

    ReplyDelete
  5. dziękuje Ci bardzo!:)
    a jaka uniwersalna..jak znajdziesz to polecam kupić:)
    uwielbiam takie fryzury!mega wygodne przy dłuuugich włosach!

    ReplyDelete
  6. ja mam taki sam problem - chciałabym sobie zrobić taką fryzurkę, ale mi nie wychodzi :P

    ReplyDelete
  7. też mi nigdy nie wychodzi ; <
    zapraszam do mnie ;**

    ReplyDelete
  8. Przygarnęłabym nawet i kilkanaście ;)

    ReplyDelete
  9. Na 3 zdjęciu świetny ;D
    Pozdrawiam
    http://littlepixy24.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne są takie koczki ^^ kilka dni temu rano tak długo męczyłam się, żeby zrobić taki, że potem musiałam biec, żeby zdążyć na autobus i całe moje 'dzieło' rozwaliło się xD
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete

hope you like it :)