09/05/12

8:25 PM

Hej:)Jak zapewne zauważyłyście ostatnimi czasy w sklepach pojawiło się dużo rzeczy ze zwierzęcym printem np. koszulki,legginsy, spódniczki z tygrysami kotkami , ptaszkami. Ja osobiście w szafie posiadałam tylko dwie takie koszulki a teraz do kolekcji doszła jeszcze sukienka z pudelkami którą mogliście już wcześniej zobaczyć w zapowiedziach ;)) Dzisiaj nadszedł czas na jej premierę na tym blogu;)) Już pewnie przywykliście do tego, że czarny góruje w moich stylizacjach , tak jest też dzisiaj;) Do sukienki dobrałam balerinki który mają czerwony zamek z tyłu więc postanowiłam ubrać jeszcze czerwoną bransoletkę oraz pierścionek z iloko.pl . Do tego krótki sweterek ozdobiony cekinami bo niestety nie jest już tak ciepło oraz słomiany kapelusz by urozmaicić cały outfit:) Mam nadzieję że Wam się podoba.:)








A teraz moze mi pomożecie ?:)) Które rzeczy wybrać pierwsze or drugie?:D



You Might Also Like

16 komentarze

  1. ładna sukienka :)
    zapraszam do mnie, tez piszę o modzie
    + obserwuję

    ReplyDelete
  2. Ładny zestaw, kapelusz go urozmaica :)
    Nie wiem które wybrać, bo oba zestawy są dobre, ale chyba pierwszy :D

    ReplyDelete
  3. bardzo fajna stylizacja, ja bym wybrała drugie rzeczy :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    ReplyDelete
  4. całość bardzo fajna, plus za super kapelusz, pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. cudownie :* jak zwykle ! pasuje ci :):)

    ReplyDelete
  6. Ładnie.
    Ja bym wybrała torbę i buty. No ale.. zestaw drugi. :)

    ReplyDelete
  7. ile kosztowały vansy z poprzedniego posta ?

    ReplyDelete
  8. Vansy z poprzedniego posta kosztowały 219zł + przesyłka.

    ReplyDelete
  9. czyli kupowałaś na internecie ..
    a można wiedzieć jaka strona ;) ?

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się twoja sukienka, + obserwuje.

    ReplyDelete
  11. urocza sukienka i kapelusz :)
    ja bym wyvrała zestaw 2 ;)

    ReplyDelete
  12. Wow, to wygląda znakomicie : ) świetna kiecka i kapelusz!

    ReplyDelete
  13. Cute outfit:) Your photos are always so nice.

    ReplyDelete

hope you like it :)