When people look at me..

8:13 PM

Dzisiaj wybrałam się na zwykły niedzielny spacer z rodzinką. Postawiłam na dziewczęcą tiulową spódniczkę połączoną z nieco męską koszulką z nadrukiem. Żeby przełamać dość ponure barwy wybrałam wyraziste koturny z h&m. Do tego kapelusz na głowę i look gotowy. Tak tak byłam na spacerze podczas którego widziałam jak każdy przechodzień po prostu mierzył mnie wzrokiem. Aż śmiać mi się po prostu z tych ludzi chciało..:D








skirt,sunglasses,hat,wedges-h&m 
tshirt-reserved
Sprzedam!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Dobry set! Trzeba pokazać takim ludziom, jak się powinno ubierać :D

    ReplyDelete
  2. świetny outfit :)
    i cudowne buty!

    ReplyDelete
  3. śliczny zestaw *.*
    ludzie nie znają się na modzie i dlatego tak paczą xd

    ReplyDelete
  4. Nie wydaje mi się żeby patrzyli się na ciebie z powodu stroju, który oczywiście jest genialny.
    Wydaje mi się, ze większą furorę mogły tu zrobić twoje nogi!
    O kolorowych końcówkach już nie wspomnę! ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  5. bajeczna całość, a spódniczka cudownie się prezentuje <3

    ReplyDelete
  6. Nie mów mi tylko gdzie mieszkasz bo przyjdę do ciebie i ukradnę ci tą spódniczkę ♥

    ReplyDelete
  7. kochana, stary aparat, stary:D:D:D
    no widze kolejna maniaczka kolorowego ombre hehehe:D:*

    ReplyDelete
  8. Ciekawie wyglądają te buty do tej spódniczki:)

    ReplyDelete
  9. Ciekawie wyglądają te buty do tej spódniczki:)

    ReplyDelete
  10. Hehe. O! Fajne masz te końcówki, chociaż ten trend lekko mnie już denerwuje :P

    ReplyDelete

hope you like it :)