16/08/12

3:03 PM

Proste outfity bez zbędnych kolorowych dodatków to coś w czym czuje się w niektórych momentach dnia najlepiej . Szarość biel i czerń to połączenie kolorów jakie na dzisiaj wybrałam. Luźna koszulka wraz z luźną narzutką jak dla mnie idealnie się ze sobą zgrały. Do tego legginsy z łuskami  wężowym których niestety nie widać na zdjęciach . Do całości na głowę założyłam taką a'la opaskę z sopelkami (nie wiem jak to inaczej nazwać) . Myślałam że nie będzie to na samym początku do mnie pasować ale za pierwszym zdjęciem poczułam że już chyba nigdy jej nie zdejmę z głowy.haha..

A.. i jeszcze dziękuje wszystkim którzy oglądali filmik którym Was męczyłam tutaj jak i na Fan page ale warto było gdyż znalazłam się w pierwszej 5 i teraz mogę zrobić duże zakupy na romwe .!:)







tshirt, sunglasses-cubus , cape-c&a ; legginsy-takko ; band, bag- oasap ; worker boots- parada ; necklace-jubileo ;

You Might Also Like

20 komentarze

  1. cudowny zestaw! ale opaska nie dla mnie :D

    ReplyDelete
  2. genialna ta opaska (nie wiem w sumie jak to nazwać :D)

    ReplyDelete
  3. Śliczny outfit jednakże ja osobiście nie ośmieliła bym się założyć opaski. Ale tobie jest jak najbardziej w niej do twarzy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie fashion-by-alexshia.blogspot.com. ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Gratuluję! Udanych zakupów ;) Wspaniały outfit. :)

    ReplyDelete
  5. ta opaska wygląda na Tobie ślicznie! Całość bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  6. wszystko mega, ale opaska do mnie nie przemawia :)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz,torba jest mega!

    ReplyDelete
  8. Geniale dopasowanie :) Fajne tło..! ;D

    ReplyDelete
  9. Opaska pasuje do Ciebie idealnie! :)

    ReplyDelete
  10. owszem!:D
    ej ten lańcuszek na głowie, nie wiem co to jest ale jakbym ja to zalozyla to pewnie gapiliby sie na mnie jak na kosmitkę:D nie jestem taka odważna:D

    ReplyDelete
  11. zazdroszczę ci tego zamówienia :) jak zwykle super wyglądasz :D

    ReplyDelete
  12. oooo rzeczywiscie mamy te same opaski,na Tobie wyglada bosko ahhh! piekna torba i buty ,uwielbiam !

    ReplyDelete
  13. Fajne- i widać, że kochasz tą torbę :D

    ReplyDelete
  14. dziękuję pięknie ślicznoto!!

    ReplyDelete
  15. opaska dziwna,ale Ty wyglądasz w niej znakomicie!Nic dziwnego,że postanowiłaś się z nią nie rozstawać haha^^
    a u mnie ostatni dzień konkursu,w którym można wygrać bon o wartości 50zł na buty-zapraszam:)
    buziaki

    ReplyDelete
  16. Opaska jest niesamowita !

    ReplyDelete
  17. The cool look too complicated its air of being really comfortable and I love the details of the jewelry to enhance all :)

    http://theworldseenbyjun.blogspot.be

    ReplyDelete

hope you like it :)