Casual

6:10 PM

Brak weny i chęci na cokolwiek ..tak mogę scharakteryzować ostatnie dnie . Jednak w końcu się zmobilizowałam i wyszłam z domu by zrobić dla Was kilka ujęć i umieścić coś na tym blogu. Opięte spódniczki do kolan zdominowały w świecie kobiet. Najczęściej zestawiane są z krótkimi bluzeczkami i wysokimi butami. Ja osobiście uwielbiam ją łączyć z bluzeczkami oversize i sportowymi butami by przełamać trochę charakter tej uwydatniającej kształty spódniczce. Dlatego przygotowałam dla Was dwa sety w których swój epizod gra owa spódniczka. Dzisiaj pokażę Wam ten bardziej codzienny a na dniach ukażę się wersja bardziej glamour.







skirt-H&M | blouse- NIKE | bag-vintage |  

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Niby sportowy look, ale z nutką kobiecości, a nawet elegancji - założyłabym coś podobnego sama ;)

    ReplyDelete
  2. Jak dla mnie - mega wygladaja takie spodniczki do bluzy :) punkt dla CIebie!

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie, podoba mi się!:)

    ReplyDelete
  4. Super połączenie, świetnie to wygląda :)

    DarkRoseberry

    ReplyDelete
  5. świetne połączenie!:) bluza jest super!:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  6. W Twojej stylizacji braku weny nie widać ;)
    Super! Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ciekawe połączenie ubrań... :)

    http://jessicabanach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jesteś bardzo piękna ! ! !

    ReplyDelete

hope you like it :)