Strange or not

2:52 PM

Na samym początku ostrzegam dość nie typowe połączenie , ale właśnie takie marzyło mi się pewnego ponurego ,jesiennego dnia. Dzwony ? Zdecydowanie jestem na tak , świetnie prezentują się z wysokimi butami w kobiecych stylizacjach. Moje jednak troszeczkę się wyróżniają ze względu na ich strukturę , są zrobione z prześwitującej koronki. Trochę szalone rozwiązanie,ale spokojnie mają wszyty materiał a'la spodenki więc nie odsłaniają zbyt wiele hihi . Czemu na początku uwaga nietypowe połączenie , a to ze względu na tuniko/sukienkę której nawet nie podciągnęłam bo miałam ochotę trochę zniekształcić moją sylwetkę ( tak,tak wiem że wyglądam jak krasnalki ) Przecież nie musimy zawsze podkreślać swoich kształtów. W tym elemencie (sukienka z Dealsale ) jednak też jest coś bardziej odważnego - sznurowany , głęboki dekolt , niczym z pokazu Givenchy. Muszę przyznać, że musiałam nabrać trochę odwagi by przekonać się do tej tuniki , lecz teraz już zaopatrzyłam moją szafę w kilka podobnych bluzeczek :)) Dzisiaj jakoś duużo się rozpisałam , ale może chociaż ktoś przeczyta te moje wywody.. Jeżeli niee ..
 To zapraszam do obejrzenia seta w postaci zdjęć 







pants-H&M  | blouse-DealSale | jacket- zara | boots- H&M | hat-

DealSale Website - $100 Coupon:  http://bit.ly/1hSyd1c          
70% off - IOS:  http://apple.co/1jSS8ye   
70% off - Android:   http://bit.ly/1LKAoQu        
Black Blouse Item Number: SV027798

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo dziękuję :* ah jakie fenomenalne spodnie! Są rewelacyjne!

    ReplyDelete
  2. bardzo orginalnie i odważnie ;D chyba sama miałabym opory przed noszeniem bluzki z takim dekoltem ;D

    ReplyDelete
  3. a ja jestem za tym kapeluszem i ramoneską - wyszło świetnie!

    ReplyDelete
  4. pokazujesz, że czarne stylizacje nie zawsze muszą być nudne ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo oryginalny zestaw, ale wyglądasz w nim pięknie :)

    ReplyDelete
  6. Mnie najbardziej urzekł kapelusz <3

    ReplyDelete
  7. Mega ciekawe te spodnie, jeszcze nie jestem pewna czy mnie zachwyciły czy zniechęciły :P

    ReplyDelete

hope you like it :)