Sklep internetowy z odzieżą

1:11 PM

Hej.;) Za pewne nazwa Japan style kojarzy wam się z odzieżą słabego gatunku, z długimi przesyłkami. Ale to najczęściej spotkacie na allegro. Ja przygotowałam dla was notkę o  Sklep internetowy z odzieżą .Sklep ma w swojej ofercie wiele ciekawych artykułów w przystępnych cenach. Na niektóre rzeczy naprawdę warto zwrócić uwagę.Tego sklepu nie można porównywać do sprzedawcy z allegro którzy biorą 30zł za przesyłkę.


Swetry:
żakiet:


Sklep ma w swojej ofercie współpracę z blogerami i za taką o to notkę sklep może przekazać 10zł na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu.Więc zachęcam blogerki do zawarcia współpracy z tym sklepem.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. miałam bluze japan style z allegro, ale była w bardzo dobrym stanie tylko przesyłka 25 zł ;/

    ReplyDelete
  2. Właśnie jak zamawiamy z allegro nie raz jest tak że przesyłka jest 2razy droższa od ubrania ;/

    ReplyDelete
  3. Niestety, ubrania japan style czesto sa wykonane z tragicznych materialow i w rozmiarze jak dla bobasa xs ;D

    ReplyDelete
  4. Chętnie skorzystałabym z takiej współpracy. A masz może link do ich strony czy coś takiego jak można by się z nimi skontaktować? ;)

    ReplyDelete
  5. Już znałam ten sklep wcześniej ;)

    ReplyDelete
  6. fajnie, że bloggerki mogą udzielać się charytatywnie, sama to zrobiłam :D

    ReplyDelete
  7. ojj dziękuje Ci kochana!bardzo mi miło:*



    MademoisellePoisson

    ReplyDelete
  8. No na allegro tak jest.Chętnie spojrzę na tą stronę. Te stroje mnie urzekły ^^

    ReplyDelete
  9. pamiętaj, że wszystkie ubrania, nawet zwykły biały t-shirt są częścią mody, przecież ktoś musiał je zaprojektować, uszyć. niektóre ubrania są na jeden sezon inne na całe życie, trzeba o tym pamiętać ;))

    ReplyDelete
  10. uwielbiam japan style, tylko niestety jakość często pozostawia wiele do życzenia..

    ReplyDelete
  11. o to całkiem ciekawy sklep jak tak :)

    ReplyDelete
  12. już wyczaiłam ten sklep :) jestem zachwycona!

    ReplyDelete

hope you like it :)