Snow

5:32 PM

Ten post miał się pojawić dopiero jutro ale stwierdziłam że wstawię go dzisiaj gdyż jutro w ogóle nie będę miała czasu by wejść na bloga. Postaram się chociaż po komentować wasze blogi ale nie wiem czy się wyrobię;) Dzisiaj znowu biało na dworze więc wykorzystałam okazję i to że było jeszcze jasno i poszłam z mamą na zdjęcia;)Efekty zobaczycie poniżej.;)) Outfit jest inspirowany pod jedną bloggerkę niestety nie pamiętam jej bloga :( Ubrałam koszulę zakupioną w Takko, szorty z reportera (które zostały przerobione na krótkie spodenki). zrezygnowałam tym razem z grubych rajstop i wybrałam te cieńsze z wzorami do nich ubrałam podkolanówki żeby nie było za zimno;))








Foto : Mama
yh..ta jakoś muszę w końcu rozpracować ten aparat bo jak jest półmrok robi beznadziejne zdjęcia;/
No i trochę zabawy:

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fajny zestaw, płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  2. LAdna stylizacja! ;) Czapka jest szczególnie urocza! ♥



    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :)
    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mam taki sam naszyjnik tylko że dłuższy :)

    ReplyDelete
  4. Sliczna koszula uwielbiam takie :))
    Zapraszam także do siebie, aktualnie prowadze konkurs ze swietnymi nagrodami ! :)

    ReplyDelete
  5. Slicznie jestes ubrana <3
    Kocham te rajstopki ;**

    ReplyDelete
  6. naszyjnik cudowny i czapka słodka :)

    ReplyDelete
  7. śliczny outfit ;)
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Ja właśnie widzę że wikeszośc amerykańskich portali jest zablokowanych. Kocham twoją czapę ^^

    ReplyDelete
  9. Świetne masz nogi + zakolanówki :>

    ReplyDelete
  10. świetny blog! :)

    www.wildzejni.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. naszyjnik i czapka rewelacja ! ;)

    ReplyDelete
  12. większość aparatów w 'półmroku' robi nienajlepsze zdjęcia :c
    urocza czapka! i świetną koszulę widzę ♥

    ReplyDelete
  13. fajna dzinsowa koszula;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete

hope you like it :)