07/09/12

3:49 PM

Ostatnio było trochę z printem galaxy a dzisiaj kolejny. Legginsy z błyskawicami również zawładnęły moim sercem . Choć pogoda była słoneczna to ja jednak ubrałam na nogi pioruny . Ponieważ szłam do szkoły wolałam by legginsy były jedynym detalem tego outfitu. Czarna koszulka związana na supełek oraz czarny sweterek z aplikacjami zdecydowanie stonowały trochę te legginsy. Do tego moje ostatnio już ulubione buty z ćwiekami i prosty outfit do szkoły gotowy.









legginsy-romwe ; tshirt-h&m ; sweater-takko ; bag-diverse , shoes- Deezee

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Legginsy sa świetne ! Nigdy wcześniej się na takie nie natknęłam :)

    ReplyDelete
  2. Za dużo zdjęć w jednej pozie, więcej pozycji, kreatywności :)

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwww<3 legginsy! cudowne:)

    pozdrawiam,

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetne te leginsy. mam takiego samego lisa przy torbie :P

    ReplyDelete
  5. Genialne legginsy! A swoją drogą, biedny piesek zamknięty na balkonie ;d (2 zdjęcie)

    ReplyDelete
  6. świetny strój!
    a legginsy cudowne ♥

    ReplyDelete
  7. Świetny outfit :)
    A legginsy boskie! :D

    ReplyDelete
  8. Zarabiste legginsy!

    http://pinkaswag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Genialne leginsy!
    Sweter przecudny. :-D
    zapraszam - hellomartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze, ze chociaz wejsc ci sie udalo :) boskie leginsy!

    ReplyDelete

hope you like it :)