A'la Paris 15/09/12

6:48 PM

O w szkole jak na razie wszystko się układa dobrze , ale widać że będzie już trochę więcej pracy niż w gimnazjum. Mam nadzieję że dam radę a jakby inaczej . Dzisiaj taka prosta stylizacja która kojarzy mi się po części z Paryżem oraz takimi letnimi turystkami .  Z Paryżem chyba przez te podwinięte nogawki ,klasyczne balerinki i tym sweterkiem . Może przez to że właśnie przez te elementy jest choć nutka elegancji która po prostu tak owo kojarzy mi się z Paryskim wdziękiem. Kapelusz wraz z plecaczkiem z szafy mamy przypomina mi niezbędne elementy ubioru turystki przemieszczającej się i zwiedzającej okolice . A więc gdy te wszystkie skojarzenia połączymy w jedno to dochodzę do wniosku iż według mnie stylizacja na dziś jest w stylu turystki podróżującej po Francji a konkretniej po Paryżu . Mam nadzieję że taka odmiana spodoba Wam się. I że choć po części przeczytałyście moje wypociny które tutaj napisałam ::)













shoes-plus&minus / pants,hat- h&m / sweater-Zara /necklace-takko fashion / bag-vintage

Jeżeli podoba wam się mój blog i choć trochę go lubicie: ) To zapraszam na oddanie na mojego bloga głosu O Tutaj :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. super sweterek, kocham rzeczy z łatami na rekawach :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam tak nosić rurki:D:D:D nogi wyglądają wtedy sexy:D:D:D

    ReplyDelete
  3. przeczytałam całe twoje "wypociny", ciekawie to opisałaś :D
    świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten sweterek ;))

    ReplyDelete
  4. spodnie masz idealnie! piekny luzy look na powrot do szkoly!

    ReplyDelete
  5. lubię podwinięte spodnie nad kostkę! ;d

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny outfit ;D i jak tam w liceum?

    ReplyDelete
  7. Może i jak turystka, ale bardzo stylowa :D

    ReplyDelete
  8. śliczny strój, ale myślę, że gdybym ja podwinęła nogawki, to moje nogi wydawałyby się jeszcze grubsze niż są :<

    ReplyDelete


  9. u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. no, fajny zestaw i taka uśmiechnięta Klaudia. :D sweter jest bardzo fajny. generalnie wszystko fajnie mi pasuje do siebie. :)

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz, super kapelusz:)

    Zapraszam na mój blog, może będziesz w stanie mi pomóc!;)

    ReplyDelete
  12. końcówki prawie jak moje, włosy oczywiście ; > Świetny masz plecaczek! Zapraszamy do nas na urodzinową notkę ; > ~Justyna

    ReplyDelete

hope you like it :)