NEWARRIVALDRESS part 2

4:15 PM

Sukienki ponownie pochodzą ze sklepu newarrivaldress. Pozostaje w tej tematyce, gdyż sama ostatnio sięgam tylko po sukienki. Z racji tego że w sklepach jest pełno propozycji mam duży problem by wybrać coś na daną okazję. Dlatego Wam chciałabym ułatwić ten wybór.
Dzisiaj postawiłam na kolor, a z racji tego, iż niestety już teraz zagościła u nas jesień to wybrałam sukienki w odcieniach, które idealnie wpisują się w klimat. 

Jako pierwsze bordowe cuda. Ich krój podkreśli oraz wysmukli każdą sylwetkę. Mimo ich długości mogę zapewnić że są bardzo sexy. W tych dwóch sukienkach urzekły mnie delikatne kwiatowe-koronkowe motywy, są one bardzo urocze oraz kobiece.




Teraz te bardziej eleganckie inexpensive'homecoming dress :
Wybrałam te z błyskotkami. Pokochałam takie zdobione materiały ze względu na to, iż od wielu lat gdy występuje na scenie to właśnie stroje z cekinów są moim nieodłącznym elementem scenicznym. Cieszę się , że cekiny już teraz występują we wszelkiego rodzaju zwykłych t-shirt'ach czy też kurtkach. Wiem, że nie wszyscy są co do nich przekonani jednak ja uważam, iż są genialne i zawsze wyglądają zjawiskowo.
 W takiej sukience na pewno nie przejdziesz nie zauważona :)






 Teraz czas na te rozszerzane od pasa sukienki a'la księżniczki. Co prawda te czarne idealnie na dają się zarówno na imprezę jak i przy odpowiednich dodatkach można ubrać ją w jakiś zwyczajny dzień.





You Might Also Like

2 komentarze

hope you like it :)