29/04/12

1:49 PM

Hej :)) U mnie w Gdańsku dzisiaj już nie jest tak ciepło jak np wczoraj. Świeci słonko lecz niestety wiatr również dzisiaj mu towarzyszy. Dzisiaj postanowiłam przywitać wiosnę więc wybrałam pastele.W dzisiejszym look'u widnieją spodnie które zakupiłam bodajże w czwartej klasie na szczęście jeszcze w nie weszłam i nawet trochę luzu jeszcze w nich mam.;)) Do tego beżowa  oversize koszula z cubusa . No i oczywiście buty które są tu chyba na pierwszym planie gdyż posiadają drobniutkie kwiatki. No i jeszcze biały pierścionek oraz oczywiście okulary przeciwsłoneczne które teraz są niezbędne bardzo je lubię ze względu na wykonanie, kształt jak i za banalną cenę za które je kupiłam;))
Fanpage











shirt-cubus
pants-h&m kids
oxford shoes-parada
ring-c&a
sunglasses-h&m

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco! Super spodnie! ;)

    ReplyDelete
  2. cudownie :)
    śliczne spodnie i buty !

    ReplyDelete
  3. dziękuję ;*

    jacie, bardzo ładny look! i mało czarnego, nono, jestem z Ciebie dumna. pastele - lubię to. przy okazji, jak poszły egzaminy? ;>

    ReplyDelete
  4. dziękuję, dziękuję! :) ślicznie wyglądasz. delikatnie, dziewczęco :)

    ReplyDelete
  5. dziękuje bardzo ;)
    urocze buty, rzeczywiście grają pierwsze skrzypce w całej stylizacji :)

    ReplyDelete
  6. U nas też dzisiaj wiało, ale i tak było gorąco :P Bez sweterka zestaw prezentuje się o wiele lepiej :)

    ReplyDelete
  7. spodnie i koszula wyglądają genialnie! fajna całość :)

    ReplyDelete
  8. SO CUTE <3

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  9. How cute the shoe is, love your blog. Thank you for visiting, followed, hope you can follow back!

    ReplyDelete
  10. ciekawe butki;)

    pozdrawiam, zapraszam

    ReplyDelete
  11. CUDOWNIE WYGLĄDASZ :)
    boskie masz buuty :)

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjne spodnie i buty!: )

    ReplyDelete
  13. wow, genialnie wyglądasz, uwielbiam białe koszule, ta jest bombowa;0 i te kolorki, ślicznie wyglądasz;)

    ReplyDelete

hope you like it :)