mix

8:40 PM

Hej ;)) Jak ten czas tak szybko mija na co dzień a czemu w szkole na lekcjach się dłuży? tego to ja nie rozumiem.;,< A teraz wracam do tematyki tego bloga jak zapewne zauważyłyście we wcześniejszych stylizacjach dominował u mnie zawsze kolor czarny wczoraj chyba po raz pierwszy nie miałam na sobie nic czarnego cud!!:)) No ale dzisiaj już wszystko wróciło do normy i czarny był w roli głównej .;)) Ja mam dla was mały mix zdjęć. Bo nie wybrałam się jeszcze na zdjęcia w plenerze a teraz czekają mnie wolne dnii więc mam nadzieję że kogoś uda mi się namówić. ;))











You Might Also Like

23 komentarze

  1. świetny mix , wszystko mi się podoba <3 :D

    ReplyDelete
  2. JEJU NIE DARUJE TEGO SWETRA WE FLAGĘ USA <3 :( :D
    dzieki!:D:*

    ReplyDelete
  3. świetny miks!!! :)
    a no widzisz, buciara za mnie :d

    ReplyDelete
  4. bardzo ładne oprawki masz :D .
    Ja też tylko w domu i do szkoły :D
    a jaka wada? :)

    ReplyDelete
  5. super sa te ubrania z flagami, ty juz sie w nie zaopatrzylas ja jeszcze niestety nie mam ani jednego takiego ubrania :) zapraszam na moj blog :)

    ReplyDelete
  6. jeju, jakie śliczne okulary :)) ♥

    ReplyDelete
  7. ten sweter z motywem flagi usa jest super! a szczególnie na ostatnim zdjęciu. w ogóle ostatnie zdjęcie i stylizacja jest super!

    jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. śliczniutkie;*
    jesteś genialna . ♥♥♥
    na serio. super stylizacje ;)

    www.ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sweter w flage USA genialny <3 Gdzie kupiłaś? :)

    ReplyDelete
  10. Ojj bardzo, bardzo interesujący bym nawet powiedziała ;) świetnie wygladasx kochana!

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia, genialnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcie, super stylizacje :>

    ReplyDelete

hope you like it :)