...

4:49 PM

Hej.;)) Ten look już miał swoją odsłonę na tym blogu , ale dzisiaj trochę w lepszej jakości.;)) Mój ulubiony tshirt z nadrukiem lamparta połączyłam z krótkimi czarnymi spodenkami które są DIY oraz podkolanówkami. Nie ubierałam żadnego wisiorka ani naszyjnika by bardziej uwydatnić i skupić się na nadruku , gdyż w tym outficie to on gra główną rolę:)) Mogę jeszcze powiedzieć iż ta koszulka była ostatnia w moim pobliskim H&m a szczególnie że to mały rozmiar to jej cena wynosiła jakieś 20-30 zł.;))Do wzmocnienia charakteru tego looku dobrałam jak narazie ulubioną torbę z oasap.com  Mam nadzieje że Wam się podoba;)







You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetny zestaw ;) ładna torebka.

    ReplyDelete
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  3. Jak ubieram koszulkę z tygrysem (czy innym kotem ;p) to też nie zakładam naszyjnika, bo to właśnie nadruk gra główną rolę :D

    ReplyDelete
  4. zdecydowanie tak! :)
    świetny zestaw, koszulka powala - cudowna :)
    tak wgl to dodaję Cię do obserwowanych bo nie mam! :)

    ReplyDelete
  5. ;o ale zazdroszczę koszulki <33333

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz ślicznie ... bluzka <3

    Pozdrowienia ..

    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny zestaw! :) A tą koszulkę uwielbiam<3

    ReplyDelete
  8. you looks so cute :) love your tights with those socks!! xx,
    The Golden Girls

    ReplyDelete
  9. pieknie wyglądasz, super zestaw. A nogi to Ty masz nieziemsko zgrabne :)

    zapraszam do mnie - wracam do blogowego świata ;)

    ReplyDelete
  10. moja kumpela ma ta bluzke a Ty masz piekne włosy ach:D
    dzieki:D
    czemu blurujesz boki?:< lepiej wyglądają zdjęcia bez blurowania, i tak jesteś na pierwszym planie i widać Cię naj :)

    ReplyDelete
  11. a dziękuję, nawet je lubię ;p

    ReplyDelete
  12. wygladasz swietnie, bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia!:)

    ReplyDelete
  13. podkolanowki zawsze kojarza mi sie z toba;)
    chyba strasznie je lubisz?^^-i dobrze,bo mega pasuja do twoich cudownych zgrabnych nog!

    ReplyDelete
  14. Bluzka w ogóle nie przypadła mi do gustu, ale reszta jest świetna. Uwielbiam czarne zestawy połączone np. z pudrowym różem, albo biało-czarnymi cienkimi paseczkami ; ) Pozdrawiam Klauduś ;-*

    ReplyDelete
  15. noogi *.*
    podoba mi się Twoja bluzka.
    + zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
  16. hehe pewnie że robię sama:D ale zaciągam meżczyzn do pomocy też, hihihi:D:D:D
    pycha pizza była:D

    ReplyDelete

hope you like it :)