wish list

1:07 PM

Znowu was bardzo przepraszam ale teraz również miałam zawody. A pogoda zbytnio uniemożliwiała mi pójść na jakiekolwiek zdjęcia gdyż padał śnieg.!! A dzisiaj jest takie piękne słonko że chyba zaraz wyciągnę mamę by kilka fotek pstryknęła . Ten ostatni tydzień był taki super. Byłam tylko w jeden dzień w szkole a tak to wolne było. Teraz niestety te trzy dni będę miała strasznie pracowite gdyż muszę nadrobić zaległości jeszcze z czasów choroby;))
Ja wiadomo w tym sezonie królować będą pastele jak i neonowe kolory w mojej wish liście również się one znajdą choć nie do końca ponieważ ja bardzo dobrze czuję się nadal w ciemnych kolorach a te jasne zostawiam na lato.;))A więc o to moja wish lista;))




..
spodenki:))
takie szorty;))
m.
.
moja wish lista jest jeszcze trochę większa.;)) Np. Opaska zrobiona z kwiatów może i nawet jakieś kolorowe topy teraz mam zamiar kupować tylko kolorowe rzeczy bo ostatnio znowu kupiłam czarne a o nich nie bawem;)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Pastele u Ciebie królują! Ja też muszę dokupić parę kolorowych ciuszków, bo w mojej szafie zrobiło się za bardzo czarno-biało :D

    ReplyDelete
  2. Te pierwsze buty są genialne, wooow! : )

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia robi ci mama ? Ja bym się wstydziła przy mamie pozować do zdjęcia hahah :D
    Ja mam ogromną słabość do kolorowych ubrań <3

    ReplyDelete
  4. Buty cudowne! aczkolwiek ja wybrałabym inny kolor :)

    ReplyDelete
  5. Great picks, I need those minty pants too :D

    Kisses!
    /U
    pug-a-licious

    ReplyDelete
  6. Pierwsze buty cudowne :)
    w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bl :)

    ReplyDelete
  7. Świetny blog :)
    U nas nowość!

    Serdecznie zapraszamy :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Pierwsze buty są nieziemskie!! Wpadły mi w oko również spodnie i torebka :P Życzę Ci, żebyś zdobyła te rzeczy!

    Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji!
    http://versacebeautyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Loving the pink jeffrey campbell's i have a black pair!
    Omgosh, such a cool post, thank you for sharing it. Great pictures! I found your blog from a comment you left on another blog and really love it, would you like to follow each other?
    Also, if you have facebook, I would be so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    All the best,
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    ReplyDelete
  11. Pierwsze buty byłyby idealne dla mnie!

    ReplyDelete
  12. buty są boskie :)

    ReplyDelete

hope you like it :)