many times

12:58 PM

Nareszcie wróciłam z nowym outfitem;)) Dzisiaj prezentuje wam outfit który jest bardzo na luzie. Ostatnio gdy byłam w h&m zakochałam się we wszystkich koszulkach jakie tam mieli. Pełno kolorów krojów po prostu brać i zapełniać szafę po brzegi. Ja jednak z racji tego że pogoda jeszcze jest taka sobie wybrałam koszulkę asymetryczną w odcieniu pudrowego różu. Do tego dobrałam jasną jeansową koszulę z którą po prostu nie mogę się rozstać gdyż ma świetny odcień jak i jest bardzo wygodna, a zakupiłam ją w Takko Fashion . Oczywiście jak to ja w zestawie nie mogło zabraknąć czerni , dlatego ubrałam spodnie które dostałam od koleżanki Oli . Do tego koturny i podkolanówki które zmarszczyłam przy kostce. Z racji tego że jest już wszystkiego dużo według mnie w outficie dodałam tylko jeszcze naszyjnik z gwiazdką oraz kolczyki . Mam nadzieję że Wam się całość podoba.;))
Ps.Nadal nie wiem jak będzie z postami ale mam nadzieje że po testach bedzie luz w szkole. Teraz nie dodawałam ich bo miałam treningi,zawody (jestem cheerleaderką)a teraz jeszcze doszły przygotowania do Euro 2012 mam nadzieję że znowu tak długiej przerwy nie będzie.;))












top,hat-h&m
shirt-takko fashion
pants-my friends Ola
wedges-parada
bag-oasap
necklace-bijou brigitte


A tutaj są osoby z którymi mam wspaniałe treningi jak i bardzo mile spędzone zawody:))  Mam nadzieje że się nie obrażą ;D

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ładny zestaw :)
    Fajnie razem wyglądacie :3

    ReplyDelete
  2. love your blog!

    thanks for the comment on my blog,
    XOXO, BECCA
    http://www.fashion-train.co.uk

    ReplyDelete
  3. ładny, ale nie w moim stylu :P

    ReplyDelete
  4. https://www.facebook.com/pages/Dobra-dupa-czemu-nie/221903444576389

    ReplyDelete
  5. ładny outficik :)

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam jeansowe koszule ;)

    ReplyDelete
  7. mam takie same koturny : D
    świetny outfit ;3

    ReplyDelete
  8. dziękuję ;) super zestaw :)świetna koszula:)

    jejku! jak ja się boję tych egzaminów .. i w ogóle się nie uczę:P od jutra zacznę. chyba :D mam nadzieję,że będą łatwe :P

    ReplyDelete
  9. ostatnie zdjęcie jest najlepsze :D

    ReplyDelete
  10. mam to samo ;p moja cała klasa też :P
    najbardziej boję się historii i matematyki ! :/

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie wyglądasz .. bluzka świetna ..

    OBSERWUJĘ

    Pozdrowienia

    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. no dokładnie! ;p ja też mam taką nadzieje...

    bardzo ładnie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz :) Podziwiam za taniec :D Zawsze chciałam być cheerleaderką, nigdy nie było okazji, chociaż by była to raczej mój taniec, warunki itd. pozostawiają wiele do życzenia :P

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz! dżinsowa koszula to klasyk - dodaje charakteru każdej stylizacji :)
    Wow! Oglądając większość amerykańskich filmów, nie mogę napatrzeć się na cheerleaderki. Kiedyś nawet chciałam być jedną z nich :P

    ReplyDelete
  15. przepięknie wyglądasz:)
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. a t z was cherrlederek zawsze tak smieje jak ogladam mecz...

    ReplyDelete
  17. koszula jeansowa jest niesamowita! codzienny outfit jak najbardziej!;)

    ReplyDelete
  18. Mam identyczną torbę. Znaczy miałam bo już ją wyrzuciłam :P Outfift ładny.

    ReplyDelete
  19. Bardzo mi się podoba Twoja jeansowa koszula.
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    ReplyDelete

hope you like it :)