07/06/12

6:16 PM

Proste zestawy nieprzesycone kolorami to coś co zdecydowanie lubię. Ale wiadomo nigdy nie może być za czarno. Na tym blogu możecie ujrzeć za każdym razem moje inne wcielenie. Ja poprzez moje stylizacje oddaję (odzwierciedlam) cząstkę mnie. Nie kiedy lubię ubrać słodkie, kobiece stylizacje a z czasem koszulki brata i szorty. Lecz nigdy przenigdy się nie przebieram. To określenie bardzo często jest zarzucane bloggerką. Mówią i piszą że bloggerki to tylko do sesji na bloga tak się ubierają a potem śmigają w innych ciuchach. Czasem jest to prawda, ale ja do takiej rzeczy nie dopuszczę. No okey może na zdjęciach mam inne wyższe buty niż miałam na przykład w szkole bo nie kiedy nie wypada i trzeba coś zmodyfikować w danej stylizacji:) Na dzisiaj  prostota i klasyczne kolory. Oversize tshirt z cubusa idealnie wpasowuje się w dzisiejszą pogodę. Czarne spodnie to znaczy się kiedyś były czarne teraz po przez miniony czas nabrały ciekawy kolor . Gdzieniegdzie mają wytarty kolor czarny który przemienił się na szary. Jak dla mnie teraz te spodnie są o wiele ciekawsze niż dawniej były:)







tshirt-cubus , pants-h&m , wedges-oasap ,necklace-house, bracalet DIY

You Might Also Like

14 komentarze

hope you like it :)