next shorts

2:37 PM

W końcu udało mi się przy sprzyjającej pogodzie zrobi zdjęcia outfitu. Ostatnio wiele osób przekonało się do noszenia różnych rodzajów koszul na co dzień, kiedyś można było powiedzieć że zapinało się pod samą szyje tylko na jakieś wielkie wyjścia a teraz zapięty kołnierzyk pod samą szyje króluje na różnych portalach o modzie. Nie mogę doczekać się wakacji bo już się szykuje by powbijać w te spodenki  ćwieki.Jak na razie tylko je obcięłam i postrzępiłam na końcach. Motyw krzyża teraz już prawie wszędzie widnieje.. ja postanowiłam wykorzystać ten który dostałam na bierzmowanie i muszę przyznać że według mnie świetnie się wpasowuje w tą stylizację. ;D










wedges-oasap
shorts-sh+DIY
shirt-vintage
necklace-gift
hat-h&m

You Might Also Like

22 komentarze

  1. bardzo ładnie, krzyż to dobry wybór :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnio bardzo dużo osób właśnie przyczepia sobie ćwieki do spodni.
    Pewnie będą wyglądały świetnie, ja niestety nie miałabym do jakich ich przyczepić ;(
    Krzyż wygląda kontrowersyjnie! ;)

    ReplyDelete
  3. Szorty same w sobie takie o ale z resztą super :)

    ReplyDelete
  4. świetnie :) jak zawsze z resztą.
    masz cudowne włosy!

    ReplyDelete
  5. swietne szorty :)

    ReplyDelete
  6. Ale masz genialne nogi!!;o

    ReplyDelete
  7. Masz taki zmienny styl nigdy nie wiadomo czego się po tobie można spodziewać i to jest FAJNE:)

    ReplyDelete
  8. a ja nadal nie lubie zapietych koszul pod szyję-chociaz same koszule ubóstwiam,ale ostatnio kupiłam sobie naszyjnik i zapiełam tą koszulę pod szyję i się tak dziwnie czułam haha-ale sądzę,że wystarczy się przyzwyczaic^^

    ReplyDelete
  9. oj, też chcę te buty! są wygodne? :D koszula jest mega, też podoba mi się ten 'trend', i bardzo ładne szorty <3

    ReplyDelete
  10. the necklace is so pretty and matches your blouse so good ♥
    love the shoes ♥

    ReplyDelete
  11. Fajne te szorty :)

    ReplyDelete
  12. Oh nawet nie wiesz jak Ci dziękuję :*

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładnie ;D Szczególnie ten krzyż ;d

    ReplyDelete
  14. idealnie ! kapelusz świetnie uzupełnia całość :)

    ReplyDelete
  15. świetnie! :) zaczynam kochać bordo coraz bardziej :D

    ReplyDelete

hope you like it :)