3/06/12

12:38 PM

Jaka ta pogoda jest zmienna.. wczoraj padało dzisiaj świeci słońce ale jest zimno więc nie robi to różnicy. A właśnie te czynniki między innymi wpływają na to kiedy wstawię posta gdyż w taką pogodę nie za bardzo da się radę iść na zdjęcia. Więc na szczęście mam jeszcze kilka zdjęć z ostatniej sesji i właśnie dzisiaj chce je Wam zaprezentować. Ta jaśniutka sukienka jak i ten kołnierzyk pochodzą z romwe . Buty to koturny ze znanego już wam pewnie oasap.com  .











You Might Also Like

21 komentarze

  1. świetna sesja! delikatna i kobieca. <3

    ReplyDelete
  2. bransoletka pochodzi ze sklepu MOHITO ;)
    super nowa stylizacja, podoba mi się to coś co masz na szyi <3
    zapraszam do mnie na nowości

    ReplyDelete
  3. Boskie zdjęcia! :)
    Taka delikatna kobietka ;)

    ReplyDelete
  4. great outfit :)
    love the collar necklace ♥

    ReplyDelete
  5. szkoda, że sukienki nie widać trochę bardziej :) kołnierzyk jest cudny!

    ReplyDelete
  6. śliczny naszyjnik :)
    zestaw w całości ślicznie wygląda :)
    i ten tatuaż :) jak długo już go masz :O?

    ReplyDelete
  7. tatuaż genialny. :)
    outfit również :>

    ReplyDelete
  8. great photos! Very pretty ;)!

    ReplyDelete
  9. piękna sukienka, piękny naszyjnik! ;)

    ReplyDelete
  10. sukienka w ramach współpracY? :)

    ReplyDelete
  11. cudne zdjecia, oczy masz piekne!!

    ReplyDelete
  12. genialne buty, dzięki za koment, obserwuję :)

    ReplyDelete
  13. piękna sukienka ;):):)
    no i piękne włosy..
    a ten tatuaż, mmm...
    no i blog też super...
    będę komentować Twoje posty, czekam na następnego posta.
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga będzie mi bardzo miło jak od czasu do czasu napiszesz mi jakiś komentarz...
    ( w sumie dopiero zaczynam działalność.. )
    od czegoś trzeba zacząć ;-)

    ReplyDelete
  14. serio ;d do tej pory inwestowałam conversy, a adidasy kupowałam z tańszej półki w granicach 50-100zł ;)

    ReplyDelete
  15. dzięki :* ej ej, co to za drugi blog?! :D

    ReplyDelete

hope you like it :)