black dress

2:42 PM

Outfit na dzisiaj składa się z sukienki która powinna znaleźć się w szafie każdej dziewczyny , a oczywiście jest tutaj mowa o małej czarnej.. Audrey Hepburn aktorka która grała w filmie Śniadanie u Tiffany'ego była rozpoznawane przez swoje minimalistyczne i klasyczne stylizacje w których zazwyczaj królowała właśnie mała czarna. Ja moją wersję wybrałam z bardziej rozkloszowanym dołem. Sukienka pochodzi ze sklepu Asos. Żeby ożywić całą stylizację ubrałam rajstopki w niecodzienny wzorek oraz kolorowe oxfordki. Z biżuterii wybrałam naszyjnik ze sklepu Jubileo.











dress-Asos
tights-romwe
oxfords-parada


You Might Also Like

19 komentarze

  1. uroczo wyglądasz! :) buty jednak nie w moim guście.

    ReplyDelete
  2. dziękuję:D:D:D za to co jak co, rajty to Ty masz prześwietne!:D

    ReplyDelete
  3. słodko i dziewczęco:) Bardzo pasuje Tobie taki styl.

    ReplyDelete
  4. Radośnie jak cholera! Masz boskie buty! ; D

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny i dziewczęcy zestaw;)

    ReplyDelete
  6. śliczna sukienka. ja w swojej szafie mam jak dopiero tylko długą czarną -.-

    ReplyDelete
  7. Fajny outfit, mam podobną sukienkę ^^

    ReplyDelete
  8. Mała czarna zawsze spoko ;)
    Świetne buty, bardzo oryginalne!

    ReplyDelete
  9. cudownie w niej wyglądasz :) świetny zestaw.

    ReplyDelete
  10. the outfit is very cute :)
    I love the necklace and the tights ♥

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie, ale aż mi się zimno zrobiło patrząc na ten wiatr we włosach:)

    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs, który organizuję wraz z firma Golden Rose, wo wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste. Zapraszam :

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    ReplyDelete
  12. cudownie wyglądasz :) bardzo fajny sweterek <3

    ReplyDelete

hope you like it :)