Never stop

9:16 PM

Już jutro czeka mnie zakończenie roku szkolnego nie będzie to miłe przeżycie , gdyż rozstaję się z moją szkołą. Dzisiaj miałam zakończenie sezonu Cheerleaders wzięłam ze sobą aparat i wstawię tutaj trochę zdjęć z tego wydarzenia .











 first photo : My friend Paulina &Dominika
second photo: hm.. i don't know what is this
third picture: Natalia's shoes
fourth: Dominika(Paris)
fifth: Dominka's Vans
And this is me . What i wear:
dress-oasap
sweater-h&m (kids)
bag-vintage
heels-street

You Might Also Like

12 komentarze

  1. uroczy outfit. :) śliczne buty *_*

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę sukienki. ;>


    la-mode-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wyglądałaś ślicznie:D:D:D:* sukienka i buty są po prostu przeurocze!!:):):)

    ReplyDelete
  4. fajne zdjęcia, śliczna sukienka i dużo świetnych butów. :)

    ReplyDelete
  5. Na pewno fajnie jest być cheerleaderką :D
    Śliczna sukienka *.*

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądałaś :)
    sukienka cudowna *.*

    ReplyDelete
  7. oh the dress is lovely and you look really pretty! :)
    kiss

    ReplyDelete
  8. sukienka zachwyca!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam na giveaway :)
    Jeżeli podoba Ci się mój blog to dodaj go do obserwowanych ♥

    ReplyDelete
  9. Śliczna sukieneczka!:)

    ReplyDelete

hope you like it :)