11/06/12

4:03 PM

Jak pisałam na Fanpage w sobotę byłam na małej sesji.(wakacje już tuż tuż mam nadzieję że będzie ich więcej. chętnych zapraszam .) Ostatnio bardzo spodobały mi się loczki więc postanowiłam tak owe zrobić. W otrzymanej ostatnio paczce była również bananowa kamizelka. W sumie to cieszę się że doradziliście mi ten kolor gdyż w sumie nadaje on trochę życia moim monotonnym czarnym stylizacjom .;) Co ja się tu długo będę rozpisywać zostawiam Was ze zdjęciami;)
zdjęcia wykonała Weronika









na zdjęciach widnieje również moja koleżanka Angel
kamizelka/waistcoat-Awanti
rajstopy/tights-prezent od mamy
spodenki/shorts-reporter
koturny/wedges-oasap
koszulka/tshirt-h&m



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetna stylizacja :)
    A loczki faktycznie są śliczne! :D

    ReplyDelete
  2. super sesja! i widzę, że masz tą kamizelkę! <3

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia ;) Do twarzy Ci w loczkach :3

    ReplyDelete
  4. ale wy genialnie wyglądacie razem ;oo

    ReplyDelete
  5. ale wy genialnie wyglądacie razem ;oo

    ReplyDelete
  6. Nie wiem czy ci mówiłam, ale masz boskie nogi <3 świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  7. zdjęcia są świetne.
    I masz racje, żółta kamizelka bardzo ładnie ożywia czerń ;)

    ReplyDelete
  8. ale ja dawno u ciebie nie byłam!w zdjęciach zakochałam sie od razu,a kamizelke sama mialam ochote kupic,ale niestety nie bylo mojego rozmiaru;(
    buziaki;*

    ReplyDelete
  9. bardzo klimatyczne zdjęcia, aż miło się ogląda. :)

    ReplyDelete

hope you like it :)