black stilettos

1:19 PM

Tu tańcze ja i moje koleżanki .; )

Hej.;)  Dzisiaj na razie mam zaplanowany tylko mecz rugby. ( Jestem cheerleaderką.) Nie wiem czy wam już kiedyś o tym pisałam . Ale jestem w klasie cheerleaders . Lubię to co robię . Niektórym wydaje się że nasze wszystkie skoki są takie proste.Ale prawda jest taka że trzeba włożyć w nie trochę pracy.; ) A teraz trochę o rzeczy które musi się znaleźć w waszej szafie czarne klasyczne szpilki . Pasują do wszystkiego dlatego to najlepsze rozwiązanie na każdą okazje.;) Najlepiej wyglądają z czarnymi rajstopami ponieważ wydłużają nogi.;)

Hi.; ) Today i'm going to rugby match.i'm a cheerleader.; D . I dont know if i ever wrote here but im in class cheerleaders.; ) i like this sport.; ) Black heels should be in every woman's.; )black stilettos its calssic.; )

  
   
   

photos from yesterday's session  







  
shirt-c&a
skirt-cubus
black stilettos-deichman
necklace-vintage


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ładnie ;] Spódnica jest śliczna ;]

    ReplyDelete
  2. 2 szpilki mi się nie podobają ;d ale 1, 3 i twoje sa mega :) jaki wysoki masz obcas ?

    ReplyDelete
  3. jeju jakie piękne zdjęcia!!
    wyglądasz bardzo delikatnie, zwiewnie i totalnie dziewczęco !

    ReplyDelete
  4. jesteś cheerliderką ? wow :)
    masz jakieś filmiki ?

    ReplyDelete
  5. Jaki mecz rugby ? ja nic nie wiem na ten temat ,napisz mi na facebooku lub gg:) a zdjęcia śliczne jak zawsze:P

    ReplyDelete
  6. śliczna spódniczka!!
    zapraszam do mnie!!
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/
    i zajrzyj koniecznie na konkurs do ,,Red Lips"
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. A po za tym byłaś tak blisko mojego domu i mnie nie odwiedziłaś :P nie ładnie:P

    ReplyDelete
  8. Trzecie butki najlepsze :)
    Hmm, łądne zdjecia i outfit ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia :]

    zaprasam do mnie

    madzikk-officialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. A no widzisz, ja też jeszcze nie, będę trzymała jak najdłużej żeby go nie zniszczyć czy coś. Pewnie ściągnę jak będę gdzieś z nim szła.
    A zdjęcia śliczne, strasznie mi się podoba portret z motywem kosmosu. Można wiedzieć jak to zrobiłaś?

    A buty też śliczne, ale ja na szpilkach chyba nie potrafiłabym chodzić, wolę koturny, są stabilniejsze! ;)

    Pozdrawiam!
    http://panna-perelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Ciągle szukam idealnych szpilek :)
    Zawsze jak jeździłam na mecze do Kędzierzyna, i widziałam cheerleaderki, to myślałam "Wow, ja tez tak chcę!" :3

    ReplyDelete
  13. A ok, z góry dziękuję ; *

    http://panna-perelka.blogspot.com ; )

    ReplyDelete
  14. Podoba mi się wasz układ:)
    Szpilki czarne posiadam:))
    Ciekawe zdjecia:)

    ReplyDelete
  15. wow ja jakoś nie uważam ,że to takie proste.. Ja się połamię prędzej niż tak zrobię

    zapraszam do mnie i--am-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ale super! a masz jakieś zdjęcia, czy filmiki z występów ;)?
    // sesja jest magiczna *_*

    ReplyDelete
  17. łądny outfit ;)

    obejrzałam filmik z waszym występem, bardzo ładnie to wszystko robicie, ale przydałyby się jeszcze jakieś gwiazdy albo piramidy ;DD

    ReplyDelete
  18. jestes bardzo ladna ;)
    masz taka delikatna buzie.


    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam www.fingerr.blogspot.pl

    ReplyDelete
  19. jejku ! jejku ! jejku ! to kosmiczne zdj jest boskie !!!!
    prosze cię ! napisz mi jak zrobiłaś taki efekt !!

    śliczny zestaw:)

    ReplyDelete
  20. śliczną masz buzię:) ładne zdjęcia, klimatyczne:)

    ReplyDelete

hope you like it :)