Nails

8:26 PM

Hej.;) Dzisiaj nie będzie stylizacji, ale mogę was zapewnić że nie jest ciekawa.;) Chciałabym wam dzisiaj pokazać pomysł który przed chwilą zrealizowałam. A więc pomalowałam na kciuku motyw flagi wydawało się proste do póki nie musiałam pomalować prawej ręki.;p A wy co sądzicie o różnych motywach na paznokciach ? Wiem że mi nie wyszło bo to się trudno robi.;p a na tych zdjęciach tak dziwnie wyszło ..

What do you thing about desings on nails.?:)

This is my desings:)






And this wedges i see in the shop.;p
 this is sweet.;)





























You Might Also Like

28 komentarze

  1. gdybym tylko miała cierpliwość to bym sobie tak robiła.. podobają mi się :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Fajny motyw, nie wiedziałam jak ją namalować i już wiem ^^

    ReplyDelete
  4. super zdjęcia i dobry pomysł :]

    ReplyDelete
  5. Te rzeczy w hello kitty! Mmmm.. wszystko mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  6. fajnie wyszły paznokcie:)
    ja bym nie dała rady tak zrobić:)

    ReplyDelete
  7. czemu usuwasz brzydkie komentarze? to jest proste, ale ty nie potrafisz tego i tyle

    ReplyDelete
  8. Ja nidy nie mam tyle wytrwałości,żeby zdobić prawą rękę:)

    ReplyDelete
  9. Awww, I like all those Hello Kitty products ! Very nice blog, if you want we could follow each other, let me know if you follow my blog and I will surely follow back !

    Fashion and Cookies

    ReplyDelete
  10. cute nails! :) love your new shoes!
    xx
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. uwielbiam motywy na paznokciach :) flaga brytyjska jest jednym z moich ulubionych :)

    ReplyDelete
  12. wonderful nails! :) Thanks for visiting

    ReplyDelete
  13. Drogi anonimie jak taki mądry jesteś to sam tak zrób.;p to wcale nie jest takie proste jak wygląda trzeba szybko robić wykałaczką żeby lakier nie zasechł .;p Po za tym skoro Ci się blog nie podoba to wyjdź stąd bo mnie się nie pozbędziesz twoje komentarze mnie bawią bo są takie proste.;)

    ReplyDelete
  14. drogi anonimie ( chociaż też jestem anonimem ) jak Ci tutaj się nie podoba to tu nie zaglądaj, po co marnujesz swój czas. Jak dziewczyna chce pisać bloga ,to niech sobie piszę . A Ty jej w tym nie przeszkodzisz :)

    ReplyDelete
  15. świetny pomysł na paznokcie!
    + obserwuję ;)

    ReplyDelete
  16. haha, niezły pomysł. :) ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości, żeby się bawić w malowanie flagi. ;p poza ty, świetne botki!

    ReplyDelete
  17. one są z serii chupa chupsa więc powinny być w każdym dużym sklepie :D

    ReplyDelete
  18. Wygląda super :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. wow, zazdroszczę cierpliwości przy malowaniu! :) bardzo bardzo ładnie :*
    pozdrawiam i zapraszam!
    całuski, And :* <3

    ReplyDelete
  20. cool nail art!


    xx

    Meelena

    www.TheSerialShopper.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Naprawdę ^^ W komplecie są dwa, ale można zrobić własny :)

    ReplyDelete
  22. Like your nail art! I'm still bad in nail art :(

    ReplyDelete
  23. bardzo ładne buty:)) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji:**

    ReplyDelete
  24. bardzo podoba mi się ten motyw z flagą na paznokciu :) szczególnie brytyjską, uwielbiam tą flagę, ot tak po prostu, cały ten wzór :D
    co się tyczy innych motywów to ja chciałabym kiedyś spróbować zrobić truskawki na paznokciach.
    i mega słodkie są te rzeczy z hk! chyba nigdy nie wyrosnę z podziwu dla takich przesłodzonych rzeczy, haha. xoxo

    ReplyDelete
  25. I loved the nails!

    ReplyDelete

hope you like it :)