sweet

8:23 PM

Hej.; ) Wróciłam właśnie z przejażdżki rowerowej .;) Dzisiaj była zwyczajna niedziela. Byłam w kościele potem do Galerii Bałtyckiej i na rowery.;) Pojechaliśmy do Sopotu jakimiś uliczkami . A wróciliśmy drogą nad morzem.; ) Zjadłam przepysznego loda włoskiego truskawkowego. A miałam nie jeść słodyczy.;( Już nie długo rozpoczęcie roku szkolnego trzeba pomyśleć co można ubrać. A teraz zdjęcia mojego outfitu. oraz mała niespodzianka specjalnie dla czytelniczek tego bloga które lubią buty JC lita. (własnoręcznie robiona.)

This is my outfit of today.sorry but i can't write here today because i;m going to my school today.;(

top-c&a , shirt-takko , legginsy-h&m , necklace-Bijou Brigitte , bracalet-gift





  














You Might Also Like

20 komentarze

  1. podobają mi się ostatnio takie dżinsowe koszule :)

    ReplyDelete
  2. ale fajne buciki;o !

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dżinsowa koszula kapitalna, a butki z końca postu... nie muszę chyba nawet mówić, jak bardzo są genialne :))

    ReplyDelete
  4. love your shirt!
    xx
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. koszula mi się podoba :p . a animacja na końcu jest świetna ! ^^

    ReplyDelete
  6. dziekuje bardzo:)
    Jeffrey Campbell <3

    ReplyDelete
  7. dziękuję Ci bardzo za tak piękny komentarz! :)
    będę zaglądać :D
    buziaki! ♥

    ReplyDelete
  8. Faktycznie kupowanie butów przez neta wiąże się z pewnymi zagrożeniami, ale są sposoby na to, żeby ich uniknąć. Dobór rozmiaru to akurat najmniejsze z nich, bo zawsze poza samym numerem buta jest też podana długość wkładki w cm, co bardzo łatwo można samemu zmierzyć.

    Kluczowe jest zadawanie pytań sprzedawcy - przecież przed dokonaniem zakupów można zapytać o nieskończoną ilość rzeczy, które Cię nurtują w kwestii butów. Sprzedawcy są zawsze chętni do pomocy i służą radą.

    Najważniejsze - zawsze można zwrócić buty bez podania przyczyny, więc jeśli okaże się, że mimo środków zapobiegawczych coś nie pasuje - nie ma z tym problemu :)

    ReplyDelete
  9. Like the shoes your wearing! Happy Schooling Day. :D

    ReplyDelete
  10. I znowu morze, super zdjęcia ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    ReplyDelete
  11. Love your casual look too.
    And love JC litas as well.

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    talking blogger bullying

    ReplyDelete
  12. Koszula jest świetna ^^ I zdjęcia fajne :)

    U mnie jest to samo, zaraz teksty "Jak Ty wyglądasz, weź się przebierz, bo ja z Tobą nigdzie nie idę" -.- Ale trzeba kombinować, jak ludzie zobacza to moze sami się zdecyduja :D

    ReplyDelete
  13. love casual look
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. koszula jest bardzo fajna :D
    i te buty! Kurcze, one sa rewelacyjne!



    Fajne notki i blog :) Ja juz obserwuje i rowniez zapraszam do obserwacji mojego bloga. Jesli chcesz <3

    ReplyDelete
  15. słodkie masz to z diddla, nie wiem jak to nazwać :D uwielbiam rzeczy z tej firmy!
    a te buty pod koniec. chciałabym je wszystkie! może oprócz tych brokatowych ;)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    ReplyDelete

hope you like it :)