Today

9:51 PM

Hej.;) Dzisiaj było gorąco.! Mega gorąco.! Byłam na plaży i siedziałam prawie cały czas w wodzie. Woda była lodowata no ale jedyne co można robić w taki upał to pływać.; D Wieczorkiem poszłam na spacer nad morze.;) Było ciepło muzyka leciała.; D Można było potańczyć.; p Mam zdjęcie ale niestety nie widać morza zdjęcia robione na molo w brzeźnie.;)


Hi;) today was HOT!! I was in the beach. The water was cold. The evening I went for a walk on the sea.:) It was warm.:D  Pictures taken at the pier in Brzezno;).It was dark so in the pictures you can't see the sea.


top-h&m , short-no name , shoes-butik , bag - gift , bracalet-smyk , ring-c&a , necklace-no name
  


bye;*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. U mnie wiało i padało :D
    Masz rację, sama znam kilka które mogłyby wygrać, ale jeszcze trzeba iść na castig :d

    ReplyDelete
  2. świetna bluzka :)
    hahaha, a ja teraz jak oglądnęłam tą, to prędko nie pójdę na masaże ani do okulisty ;p

    ReplyDelete
  3. a gdzie jesteś nad morzem .? mieszkasz tam .? :)
    ja zamierzam iść jutro i się poopalać, zobaczymy jaka będzie pogoda :)

    ReplyDelete
  4. Cute look. You have a lovely blog. Follow mine and I"ll follow yours :)

    Rae
    http://alittle-rae-ofsunshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. No to wygląda na to, że jest nas takich całkiem sporo (o czym świadczą komentarze dziewczyn pod moim postem :P).
    Jakaś epidemia? :)

    ReplyDelete
  6. mi niestety musiał wystarczyć mały zalew i chlapanie się wodą, bo kąpać się nie mogłam ze względu na ostatnie zapalenie ucha :(

    ale zestaw fajniutki :)

    ReplyDelete
  7. jestes slicznie opalona ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  8. very cute shirt :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. u mnie też strasznie gorąco było wczoraj 31 stopni w cieniu :D .. To jest dopiero lato ^^ .

    fajne zdjęcia ;]

    ReplyDelete
  10. świetne masz trampki :D
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia!


    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie ;)

    ReplyDelete

hope you like it :)