Inspirations

8:53 PM

Hej.;) Dzisiaj zrobiła się prawdziwa jesień . Jest zimno . Niestety trzeba się już trochę cieplej ubierać.; ( . Dzisiaj nie miałam zbytnio czasu i pomysłu na napisanie nowego posta. Chciałabym przedstawić wam dzisiaj inspiracje związane z między innymi biżuterią. Gdybym miała kiedyś spełnić jedno z moich marzeń to zaopatrzyłabym się w takie cudeńka.;D

Hi;) Today it's cold.; ( Today i don't have any time so i cant write here anything.;( I have some inspirations with jawelery .: )

  
 
  
7.jpg  
  
   

and my new clothes 


  
dress-Asos, sh



dress-Primark sh

sweter-denim sh

and this is me.;)


You Might Also Like

32 komentarze

  1. kocham pierwszy naszyjnik !
    skąd ins ?

    oxox Martoszka

    ReplyDelete
  2. mam podobny zegarek:)
    super inspiracje:))

    ReplyDelete
  3. dziękuje Ci dziękuje!świetne łupy i inspiracje!

    ReplyDelete
  4. ładny ten sweterek z sh :) mam podobny z new look'a i też z sh, dałam za niego 3 zł :D

    ReplyDelete
  5. dziękuje Ci bardzo, bardzo mi miło z tego powodu !
    świetny blog, mam nadzieje, że będziesz się rozwijać . :)
    mała wskazówka :
    popraw jakość zdjęć, będzie naprawde dużo lepiej, ja się przekonałam o tym na własnej skórze :)

    ReplyDelete
  6. super inspiracje, fajne ubrania :]

    ReplyDelete
  7. piękna biżuteria ;)
    chciałabym ją miec;)

    ReplyDelete
  8. znajdz kogoś kto może ci zrobić dobre zdjęcia i ma sprzęt :)

    ReplyDelete
  9. Such beautiful pictures, i love the one with the silver nailpolish :)
    Your new clothes are nice!
    Greets ♥

    ReplyDelete
  10. Czarna sukienka świetna ;) ładne inspiracje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowa notkę u mnie :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam biżuterię.! <3 szczególnie tą w ostrym, rockowym klimacie ;))

    ReplyDelete
  12. przydałby mi się taki zapas bizuterii! :D

    ReplyDelete
  13. There is so much pretty and great accessories! Like them :D

    ReplyDelete
  14. podoba mi się jak jest dużo bransoletek na rękach :)

    ReplyDelete
  15. świetna biżuteria! fajnie by było mieć tyyyle takich cudownych kolczyków, bransoletek i innych błyskotek ;)

    ReplyDelete
  16. What amazing bling. And that dress is pretty cute too!

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    all about golden children

    ReplyDelete
  17. swietnie inspiracje, uwielbiam takie zdjecia


    www.hellomaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Faktycznie, ciesze się, że mam taką ciocię!
    A ta biżuteria...wszystko z wielką chęcią bym przygarnęła!
    A zakupy - świetne! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sukienka! ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. ładne pierścionki :D Zapraszam do obserwowania :D

    ReplyDelete
  20. świetne inspiracje;) pierwsza sukienka jest piękna, w ulubionym kolorze ;]
    Pozdrawiam M

    ReplyDelete
  21. ja lubię nosić rzeczy w piórniku przynajmniej nie gubię :D

    ReplyDelete
  22. Beautiful Pictures. I Love your Blog :)

    your-fashionshop.de

    ReplyDelete
  23. sweterek denim przypadł mi do gustu :) A ta osoba na ostatnim zdjęciu to ty? Bo bardzo podoba mi się jej uroda, bo jest taka naturalna i ma śliiiiiiiczne włosy! :)

    będzie miło jak wpadniesz :d
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ZAPRASZAM DO MNIE !

    http://asertywnosc.blogspot.com/

    ReplyDelete

hope you like it :)