Loveit.pl

12:45 PM

Cześć co tam u was? U mnie nawet dobrze.; ) Tylko dołuje mnie rzecz że już niedługo idziemy do szkoły.; ( Najgorsze jest to że w tym roku czekają mnie nowe testy.;( Nie wiem jak do będzie ale mam nadzieje że będzie dobrze.; ) Zdjęcia outfitu dodam później: ) A teraz trochę inspiracji ze stronki loveit.pl ; )

I dont know what can i write here .; ) I love this picture its awesome.;)

Thanks vor all comments oxox

my outfit:


top-takko
skirt-h&m


 
  
   
  
  
  

You Might Also Like

26 komentarze

  1. świetne inspiracje oprócz Biebera ;P
    a jakie testy będziesz pisać ?

    ReplyDelete
  2. uwielbiam tą stronkę. buciki na końcu świetne :D
    zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. też się trochę martwię tymi testami .. rozumiem, że Ty też idziesz do 3 gim :P

    ReplyDelete
  4. fajne obrazki ;d pomimo że nie lubie Biebera musze przyznać że bluzke ma świetną ;d ale i tak wole weheartit.pl :>

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! ;D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  6. Masz świetnego bloga ! :)
    Śliczne zdjęcia, super styl i mogłabym się od ciebie uczyć - rzadko to mówię :D .
    Obserwuję :P

    ReplyDelete
  7. Ty testami, ja maturą :( Ja chyba mam gorzej :P

    ReplyDelete
  8. kocham tą stronkę często ściągam z niej obraki na telefon ;))
    zapraszam nowa notka;]

    ReplyDelete
  9. za pierścionek dała 19,90 :D , kupiłam go ponieważ miałam do wykorzystania kartę upominkową ^^

    ReplyDelete
  10. Podoba mi sie twoj outfit i te inspiracja- zwlaszcza pierscionki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    ReplyDelete
  11. lubie ta strone ale lepsza jest weheartit. com :)

    ReplyDelete
  12. Świetne inspiracje :) Koszulka z `I left my <3 in Hawaii` jest genialana. Uwielbiam pierścionki z batmana i supermana ;D

    ReplyDelete
  13. Fajne fotki

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga a możesz liczyć na to samo:***

    ReplyDelete
  14. inspirujące zdjęcia ;]

    ReplyDelete
  15. Świetne inspiracje...a co to za testy ?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. troszkę niewyraźny outfit:(
    oj, nawet mi nie przypominaj, że nie długo szkoła, tez się denerwuję!
    w tym roku idę do gimnazjum i sama rozumiesz.. nowi ludzie, szkoła i nauczyciele ;p
    a ty w której klasie jesteś, że same egzaminy i testy będziesz miała? :)
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcie Justina <33 Zdecydowanie najlepsze ze wszystkich ;)

    zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    ReplyDelete

hope you like it :)