Flowers dress

12:14 PM

Właśnie zaczynam działalność na tym blogu. Po długim myśleniu stwierdziłam że założę własnego bloga o modzie.; ) . A wiec .. Interesuję się modą ,to moje drugie życie. Codziennie będę starała się umieszczać własne outfity,ciekawostki oraz nowe nabytki. To Zaczynajmy.! :D 

 Dzisiaj nie będę się nudzić.; ) A jutro zobaczycie zdjęcia z dzisiejszej sesji mam nadzieje że wyjdą bardzo fajne.;) Choć pogoda nie jest za ciekawa.; ) A teraz przechodząc do tematu : ) Jak wam podobają się kwieciste sukienki.? Mi bardzo tylko że niestety moja wymarzona będzie tylko w moich snach. ; (


What do you thing about flowers dress? I love it.;D









You Might Also Like

32 komentarze

  1. Sliczna jest ta sukienka ;**.
    Jestes bardzo fotogeniczna. ;)
    Mam nadzieje ze daleko zajdziesz z tym blogiem ;D

    ReplyDelete
  2. pięknie :P

    pozdrowienia

    mibesito.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajne miejsce pod tym pomostem ;))

    drawinggpin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cute floral dress. :)
    Nice photos taken.

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz! :) Piękna jestes i naprawde fajnie pozujesz ;)

    ReplyDelete
  6. zdjęcia są po prostu świetne.!
    szczególnie podoba mi się to z bańkami ;)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia są po prostu świetne.!
    szczególnie podoba mi się to z bańkami ;)

    ReplyDelete
  8. piękna sukienka, najładniejsze drugie zdjęcie i to z bańkami :)

    ReplyDelete
  9. jesteś prześliczna :) uwielbiam spódniczki w kwiatki, niestety ani jednej nie posiadam :(

    ReplyDelete
  10. 2 i 3 zdjęcie- moje faworyty! :) ale ogólnie wszystkie bardzo ładne.

    ps. stojak z biżuterią po 5zł to prawie raj na Ziemi :P

    ReplyDelete
  11. jesteś śliczna
    każda Twoja stylizacja jest cudowna:)

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia prześliczne !! Coraz bardziej się rozwijasz i z prowadzeniem bloga i w modelingu !!

    ReplyDelete
  13. super sceneria ;)
    ubóstwiam tą spódniczkę ;*
    obserwuję i liczę na to samo ;p

    www.cityofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Foty w wodzie i na plaży BOSKIE ! ♥ aaaaaaa spódniczka, brak słów, kocham ją ♥

    ReplyDelete
  15. śliczne te zdjęcia, pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. kocham te zdjęcia!
    a Ty wyglądasz ślicznie, do tego w tak ładnym stroju :)

    ReplyDelete
  17. ta sukienka jest świetna!!;p
    zapraszam do mnie
    :**
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/
    i na konkurs do ,,Red Lips"
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Spódniczka jest genialna :)
    Uwielbiam flower :)

    ReplyDelete
  19. wyglądasz ślicznie;]
    masz cudowne zdjęcia(zwłaszcza pod tym mostem)!
    zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie;]

    ReplyDelete
  20. Cudne fotki ;))
    Bardzo mi się podobają :p

    ReplyDelete
  21. piękne zdjęcia <3
    zainteresował mnie twój blog -będę wpadać tutaj częściej ;)
    obserwujemy? serdecznie pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  22. Masz rewelacyjne te zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  23. oj dziekuje Ci bardzo za taki komplement:*
    polecam się!
    i życzę powodzenia blogowaniu!

    ReplyDelete
  24. Czadowy blog :)zapraszam na mojego http://szalonablogerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam kwieciste ciuszki i dodatki! :D

    Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się fotka nr3 - fenomenalna :)

    ReplyDelete
  26. te zdjęcia są genialne :) . Pierścionek - h&m a spoednki - New Yorker ;)

    ReplyDelete
  27. Great pics :) Thanks for visiting

    ReplyDelete
  28. p.s. you said you follow me but I can't see you with my followers on GFC! :)

    ReplyDelete

hope you like it :)